ДНЗ "ІРКЛІЇВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ

АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ"

Головна  Загальна інформація  Керівний та кадровий склад  Абітурієнтам  Соціально-психологічна служба ліцею Фотогалерея

Наша гордість  Новини з життя ліцею  Методична робота  Досвід роботи педагогічних працівників  Профорієнтаційна робота

Панорама уроків   Виховна та гурткова робота   Учнівська сторінка   Наша бібліотека    Шляхами подвигу і слави наших дідів


 

КАРТОТЕКА

 

№ п/п

П.І.П.

педагогічного працівника

назва закладу

навчальні дисципліни, які викладає

кваліфікаційна категорія,

педагогічне звання

нагороди

1

Жулінська Ніна  Василівна

 

 

 

Іркліївський професійний аграрний ліцей

Математика

Спеціаліст вищої категорії,

 старший викладач

      -

2

Зеніч Василь Леонідович

С.г. машини,

 агр технологія

Спеціаліст вищої категорії,

старший викладач

     -

3

Тіщенко Ольга Іванівна

Світова література, українська мова та література

Спеціаліст вищої категорії.

       -

 

ЖУЛІНСЬКА НІНА ВАСИЛІВНА

 

1. П.І.П. педагогічного працівника. ЖУЛІНСЬКА НІНА ВАСИЛІВНА

2. Короткі біографічні відомості 01.09.1959р.н. с. Лящівка Чорнобаївський р-н, Черкаська обл. ,закінчила Черкаський педагогічний інститут ім.. 300-річчя возз’єднання України з Росією, освіта –вища, спеціальність- вчитель математики,1980р.
Працювала : 1980-1985 –вчитель математики Водянської восьмирічної школи, Компанійський район, Кіровоградська обл.. 1985-2011р- викладач математики Іркліївського професійного аграрного ліцею.

3. Домашня адреса, телефон – с. Іркліїв Чорнобаївський район, Черкаська обл.
4. Педагогічний стаж, в тому числі в закладі. 31р. в т. ч. .26р.
5. Посада, перелік всіх предметів, які викладає. викладач - математика.
6. Педагогічне звання, категорія, тарифний розряд. – старший викладач, спеціаліст вищої категорії, 12 тарифний розряд.
7. Почесні звання, нагороди. Грамота ЧОНМЦ ПТО.
8. Підсумки останньої атестації. Підтверджено кваліфікацію «Спеціаліст вищої категорії», присвоєно звання «Старший викладач» , 2010 р.
9. Використання ІКТ (інформаційно-комунікаційних технологій) у навчальному процесі.
Застосування ІКТ на різних етапах уроку.
10. Рівень (підтвердження) володіння сучасними комп’ютерними технологіями: (вказати № відповідного документу (сертифікату Intel) та дату проходження навчання).
11. Вид досвіду .
Педагогічний.
12. Назва та зміст досвіду.
«Методика проведення уроків корекції знань з математики.»
Особистісно орієнтована технологія навчання, в ході якої відбувається формування активної творчої особистості , майбутнього фахівця, здатного самостійно будувати і корегувати свою пізнавальну діяльність, здійснюється відтворенням знань в результаті взаємодії викладача та учнів , що робить продуктивним сам процес корекції знань.
13.Анотація до досвіду.
«Математику вже навіть задля того треба вивчати , що вона розум до ладу приводить.» (М.В.Ломоносов).
Чим можна зацікавити учнів ПТНЗ, щоб успішно викладати математику ? Головним чином – практичною необхідністю його пізнання, красотою предмету.
Викладач протягом декількох років працює над питанням усунення прогалин в знаннях учнів, над методикою проведення уроків корекції знань. Використання різноманітних нетрадиційних форм та методів навчання , опорних конспектів з використанням ІКТ, елементів інтелектуальних ігор сприяє формуванню в учнів системи знань, умінь і навичок, які є не тільки основою для успішної праці на уроках математики впродовж навчання в ліцеї , а й забезпечують в майбутньому можливість для самостійного одержання теоретичних знань з вибраної професії.
14.Хто, коли і на якому рівні вивчав досвід (на методичних комісіях, у закладі, на обласному, всеукраїнському рівнях). Викладачі матедодичної комісії природничо- математичних дисциплін ІПАЛ 2006-2009р., 2010р- на обласному семінарі викладачів природничо – математичних дисциплін ПТНЗ області.
15.У якій формі узагальнено досвід.
Опис, методична розробка.
16.Ким схвалено досвід.
Рішенням методичної комісії, педагогічної ради ПТНЗ.
17. Де зберігаються матеріали досвіду.
Методичний кабінет ІПАЛ.

 

Зеніч Василь Леонідович

 

1. П.І.П. педагогічного працівника. Зеніч Василь Леонідович
2. Короткі біографічні відомості
02.04.1960 р.н., с. Першотравневе Чорнобаївського району, Черкаської області, Київська ордена Трудового Червоного Прапора сільськогосподарська академія , 1985 р. освіта – вища, спеціальність – вчений агроном.
Працював :1981-1986 –майстер в.н., 1986-2011 – викладач спец предметів Іркліївського професійного аграрного ліцею
3. Домашня адреса, телефон. с.Іркліїв Чорнобаївський район, Черкаська область
4. Педагогічний стаж, в тому числі в закладі. 30 р. в ІПАЛ
5. Посада, перелік всіх предметів, які викладає.
Викладач – С.г. машини, агротехнології.
6. Педагогічне звання, категорія, тарифний розряд.
Старший викладач, спеціаліст вищої категорії.
7. Почесні звання, нагороди. -
8. Підсумки останньої атестації.
Підтверджено кваліфікаційну категорії «Спеціаліст вищої категорії», присвоєно звання «Старший викладач». 2009р.
9.Використання ІКТ (інформаційно-комунікаційних технологій) у навчальному процесі .
Постійно використовується ІКТ при підготовці та проведенні уроків теоретичного навчання..
10. Рівень (підтвердження) володіння сучасними комп’ютерними технологіями: (вказати № відповідного документу (сертифікату Intel) та дату проходження навчання).
Рівень користувача ПК .
11. Вид досвіду - педагогічний.
12. Назва та зміст досвіду.
КМЗ предмету «Сільськогосподарські машини».
Підготовка робочих місць та проведення лабораторно –практичних занять з предмету «Сільськогосподарські машини»
13.Анотація до досвіду.
Вивчення нової техніки вітчизняного та зарубіжного виробництва на уроках.
14.Хто, коли і на якому рівні вивчав досвід.
. Досвід вивчався на засіданні методичної комісії с.г. напрямку у НЗ, на обласному рівні –проводились відкриті уроки на обласних семінарах.
15.У якій формі узагальнено досвід.
Разом з групою авторів розробив навчально – методичний посібник «Експлуатація та обслуговування сільськогосподарських машин» в рамках Проекту ТАСІS «Підвищення ефективності управління професійно- технічною освітою на регіональному рівні в Україні». Навчально – методичний посібник розрахований на учнів з професії «Тракторист – машиніст с.г. виробництва» у ПТНЗ, а також для підготовки навчальних занять педпрецівниками. Матеріали апробовані в 30 ПТНЗ Черкаської та Дніпропетровської областей.
16.Ким схвалено досвід
Рішенням методичної комісії ІПАЛ, педагогічної ради ІПАЛ, методичної ради ЧОНМЦ ПТО.
17. Де зберігаються матеріали досвіду.
В методичному кабінеті ІПАЛ.

 

Тіщенко Ольга Іванівна

 

1. П.І.П. педагогічного працівника. Тіщенко Ольга Іванівна.
2. Короткі біографічні відомості. 19.02.1963р.н. с. Старий Коврай Чорнобаївського району, Черкаської області, Черкаський педагогічний інститут ім.. 300-річчя возз’єднання України з Росією-1985р. освіта – вища, спеціальність- вчитель російської мови і літератури, працює з 1985р. по даний час в Іркліївському професійному аграрному ліцеї на посаді викладача
3. Домашня адреса, телефон. с. Іркліїв, Чорнобаївський р-н,Черкаська обл.. 55723
4. Педагогічний стаж, в тому числі в закладі. 26 р. в ІПАЛ
5. Посада, перелік всіх предметів, які викладає.
Викладач, - світова література, українська мова і література.
6. Педагогічне звання, категорія, тарифний розряд.
Спеціаліст вищої категорії
7. Почесні звання, нагороди. -
8. Підсумки останньої атестації.
Підтверджено категорію «Спеціаліст вищої категорії».
9. Використання ІКТ (інформаційно-комунікаційних технологій) у навчальному процес.
Використовується при підготовці до уроку.
Використовується ІКТ при підготовці до уроків .
10. Рівень (підтвердження) володіння сучасними комп’ютерними технологіями: (вказати № відповідного документу (сертифікату Intel) та дату проходження навчання).
Рівень користувача ПК.
11. Вид досвіду -педагогічний;
12. Назва та зміст досвіду.
«Активізація розумової діяльності учнів на уроках літератури»
Новітні форми навчання, які застосовує викладач, полегшують засвоєння учнями нового матеріалу, активізують їхню роботу, дають можливість виховувати в них свідоме ставлення до навчання.
13. Анотація до досвіду (провідна ідея, мета, новизна, практична значимість, актуальність, результативність власного впровадження, обов’язково вказати в чому інноваційність досвіду).
«Всіма можливими засобами потрібно гартувати гаряче прагнення дітей до навчання». (Я.Коменський).
Головна мета навчання – «Те, що чую, я забуваю. Те, що я бачу і чую, я трохи пам’ятаю. Те, що я чую, бачу і обговорюю, я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю і роблю, я набуваю знань і навичок. Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром.» Викладач використовує особистісно орієнтоване навчання. Досвід стане у пригоді всім, хто шукає можливості оновлення мовно – літературної освіти.
14. Хто, коли і на якому рівні вивчав досвід
На методичних комісіях, у закладі.
15. У якій формі узагальнено досвід -опис,
16. Ким схвалено досвід
Рішенням методичної комісії ПТНЗ, педагогічної ради ПТНЗ
17. Де зберігаються матеріали досвіду.
В методичному кабінеті ІПАЛ

 

№ п/п

 

Прізвище, імя,

по-батькові

Рік народження

 

Фахова освіта: заклад, рік закінчення, освітньо-кваліфікаційний рівень, спеціальність, кваліфікація

 

Робітнича професія, кваліфікацій-ний розряд

Пед. стаж

Посада,

(за записом у трудовій книжці) для майстра – назва професії навчальної групи

КЕРІВНІ ПРАЦІВНИКИ

1.       

Тимошенко Микола Олексійович

1952

Київська сільсько-господарська академія; 1985, повна вища, сільське господарство, інженер-викладач сільсько-господарських дисциплін

 

40р.2м.

Директор

2.       

Жулінська Ніна Василівна 

1959

Черкаський педагогічний інститут, 1980, повна вища, математика, вчитель математики 

 

34р.0м.

 

Заступник директора з НВР

3.       

Водяник Анатолій Іванович

1968

Черкаський політехнічний технікум, 1993, неповна вища, електрообладнання промислових підприємств, технік-електрик

Тракторист-машиніст ІІІ класу категорій «А», «B», «C», «D», «E», «F»

25р.4 м.

Старший майстер виробничого навчання

4.       

Кочерга Володимир Миколайович

1978

Черкаський державний університет імені Богдана Хмельницького, 2000, повна вища, фізичне виховання, вчитель фізичної культури і валеології, методист фізичного виховання у спеціальному дитячому закладі

 

14р.1м.

Керівник фізвихо-вання

ВИКЛАДАЧІ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ДИСЦИПЛІН

5.       

Тіщенко Ольга Іванівна

1963

Черкаський педагогічний інститут, 1985,  повна вища, педагогіка і методика викладання російської мови і літератури, вчитель російської мови та літератури, медична сестра для ГО

 

27р.10м.

 

Викладач української мови та літератури

6.       

Данильченко Володимир Миколайович

1974

Черкаський державний університет імені Богдана Хмельницького, 1997, повна вища, історія та українська мова і література, вчитель історії та української мови і літератури

 

17р.4м.

 

Викладач загально-освітніх дисциплін

7.       

Черненко Лариса Миколаївна

1973

Черкаський державний університет імені Богдана Хмельницького, 1997, повна вища, біологія і хімія,

вчитель біології ї хімії 

 

17р.0м.

Викладач загально-освітніх дисциплін

8.       

Чернявська Валентина Миколаївна

1969

Черкаський державний педагогічний інститут ім.300-річчя возз’єднання України з Росією, 1992, повна вища, «Російська мова і література», учитель російської мови і літератури

Київські Державні курси іноземних мов «ІНТЕРЛІНГВА», 1997, право викладання англійської мови

 

22р. 0 м.

 

Викладач англійської мови

9.       

Голобородько Віталій Володимирович

1966

Полтавський сільськогосподарський інститут, 1993, повна вища, механізація сільського господарства, інженер-механік 

 

28р.2м.

Викладач спец. дисциплін

10.   

Голобородько Валентина Володимирівна

1966

Уманський сільськогосподарський інститут, 1991, повна вища, бухгалтерський облік і аналіз господарської діяльності в сільському господарстві, економіст по бухгалтерському обліку в сільському господарстві 

 

13р.11м.

Викладач спец. дисциплін

11.   

Прохоренко Олександр Васильович

1956

Московський інженерно-будівельний інститут

ім. В.В.Куйбишева, 1982,  повна вища, гідротехнічне будівництво водяних шляхів і портів, інженер-гідротехнік,

атестація в ВРЕР атестат спеціаліста №0007021 від 13.05.2010р.

 

13р.0м.

Викладач спец. дисциплін

12.   

Зеніч

Василь Леонідович 

1960

Київська сільськогосподарська академія, 1985, повна вища, агрономія, вчений агроном

 

 

35р.2м. 24д.

Викладач спец. дисциплін

13.   

Галенко Ольга Вячеславівна

1983

Полтавський університет споживчої кооперації України, 2008, повна вища,  «Технологія харчування», інженер-технолог

 

10р.

0м.

Викладач спец. дисциплін

14.   

Зеніч Валентина Миколаївна

1959

Черкаський кооперативний технікум, 1980, неповна  вища, "Товарознавство промислових і продовольчих товарів", товарознавець

Кухар V, кондитер V

7 р. 8 м.

Майстер виробничого навчання групи «Кухар; кондитер»

 

15.   

Соломка Любов Миколаївна

1952

Черкаський кооперативний технікум, 1972,  неповна вища, "Технологія приготування їжі" "Технік-технолог"

Кухар VІ, кондитер ІV

10р.0м.

Майстер виробничого навчання групи «Кухар; кондитер»

 

16.   

Соломка Ірина Григорівна 

1967

Черкаський комерційний коледж, 1992, неповна вища, "Технологія приготування їжі" "Технік-технолог"

Кухар ІV, кондитер ІV

09р.0м.

Майстер виробничого навчання групи «Кухар; кондитер»

 

17.   

Душейко Дана Сергіївна

1987

Полтавський університет споживчої кооперації України, 2009,  повна вища, технологія харчування, інженер-технолог

Кухар ІV, кондитер ІV

04р.0м. 1д.

Майстер виробничого навчання групи «Кухар; кондитер»

 

18.   

Кісіль

Юрій Володимирович

1974

Уманський агротехнічний коледж, 1996, неповна вища, механізація сільськогосподарського виробництва, технік-механік

Тракторист-машиніст ІІІ класу, категорії «А», «В», «С»

09р.10м.

Майстер виробничого навчання групи «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва, водій автотранспортних засобів категорії «С»

 

19.   

Лук’яненко Григорій Михайлович

1964

Уманський технікум механізації сільського господарства, 1987,  неповна вища, механізація сільського господарства, технік-механік 

Тракторист-машиніст ІІІ класу категорій «А», «B», «C», «D», «E», «F»

27р.3м.

Майстер виробничого навчання групи  «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва, слюсар з ремонту с.г. машин та устаткування, водій автотранспортних засобів категорії «С» 

 

20.   

Котляренко Ігор Анатолійович

1970

Черкаський технікум електрифікації та сільського будівництва, 1992, неповна вища, електрифікація сільського господарства. Технік-електрик

Тракторист-машиніст ІІІ класу категорій «А», «B», «С»

19р.9 м.

Майстер виробничого навчання групи «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва, слюсар з ремонту с.г. машин та устаткування, водій автотранспортних засобів категорії «С»

 

21.   

Корепанов Анатолій Сергійович

1979

Черкаський Національний Університет ім. Богдана Хмельницького,  2007, повна вища,  програмне забезпечення автоматизованих систем, магістр комп’ютерних наук, системний аналітик

 

11р.0м. 1д.

Майстер виробничого навчання групи «Оператор комп’ютерного набору»

 

22.   

Бойко Ніна Михайлівна

1961

Чигиринський сільськогосподарський технікум бухгалтерського обліку, 1980, неповна вища, "Бухгалтерський облік в сільськогосподарському виробництві", бухгалтер  

 

17р.0м.

Майстер виробничого навчання групи «Обліковець з реєстрації бухгалтер-ських даних»

 

23.   

Глоба Володимир Анатолійович

1971

Харківський націо-нальний університет внутрішніх справ, 2009, базова вища, напрям підготовки «Право», бакалавр права.

Атестація ВРЕР

атестат спеціаліста № 0075186 від 06.09.2011

 

 

Посвідчення водія категорії «А», «В», «С»

5 р. 0м.

Майстер виробничого навчання групи

«Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва, слюсар з ремонту с.г. машин та устаткування, водій автотранспортних засобів категорії «С»

 

24.   

Нікітенко Іван Іванович

1989

Харківський індустріально-педагогічний технікум, 2011, неповна вища, «Професійне навчання. Механізація сільського господарства», технік-механік-майстер виробничого навчання

 

Тракторист-машиніст ІІІ класу категорій АBГ Посвідчення тракториста-машиніста АС №014955 категорії «А1», «А2», «В»

2р.

10м.

Майстер виробничого навчання групи

«Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва, слюсар з ремонту с.г. машин та устаткування, водій автотранспортних засобів категорії «С»

 

25.   

Донець Анатолій Миколайович

1972

Уманський технікум механізації сільського господарства, неповна вища, механізація сільського господарства, технік-механік, 1991 

Посвідчення водія А №115745 категорія «В», «С», посвідчення тракториста-машиніста категорії «А», «В», «С», «Д», «Е»

14р.2м.

Майстер виробничого навчання

«Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва, водій автотранспортних засобів категорії «С» 

 

26.   

Лила Олександр Васильович

1990

Черкаський державний технологічний університет, безпека інформаційних і комунікаційних систем, інженер-системотехнік, 2012, повна вища, сертифікат 1С: Професіонал

 

1р. 10м.

  Майстер виробничого навчання групи «Оператор комп’ютер-ного набору»

 

27.   

Бутко Світлана Анастасіївна

1974

Національний університет харчових технологій, технологія зберігання, консервування та переробки молока, 2006, повна вища, спеціаліст з технологій зберігання, консервування  та переробки молока,

 

1р. 0м.

Майстер виробничого навчання групи «Кухар; кондитер»

 

КЕРІВНИКИ ГУРТКІВ

 

28.   

Нестерчук Тетяна Юхимівна

1948

Луцьке педучилище, 1969, неповна вища, вчитель початкових класів.

 

26р.0м.

Керівник гуртка

 

29.   

Нестерчук Петро Миколайович

  

1945

Ровенський державний педагогічний інститут ім. Д. З. Мануїльського, 1975, повна вища,  "Музика і співи", вчитель музики і співів середньої школи і педучилищ.

 

46р.2м.

Керівник гуртка

 

ВИХОВАТЕЛІ

 

30.  35

Котляренко Наталія Михайлівна

 

1972

Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, 2005, повна вища, "Педагогіка і мето-дика  середньої освіти. Біологія», вчитель біології, валеології та основ екології, викладач ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації.

 

15р.7м.

Вихователь

 

БІБЛІОТЕКАРІ

 

31.   

Сердюк

Ольга Олександрівна

1968

Харківський державний інститут культури, 1986, повна вища, бібліотекознавство та бібліографія, бібліотекар-бібліограф

 

13р.0м. 16д.

Бібліотекар

 

ІНШІ ПЕДПРАЦІВНИКИ (соціальний педагог, психолог, методист)

 

32.  37

Носенко Олена Миколаївна

1977

Черкаський національний університет імені Богдана Хмель-ницького, 2004, повна вища, «Психологія», психолог 

 

04р.0м. 1д.

Практичний психолог

 

33.   

Литвиненко Олеся Анатоліївна

 

1980

 Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, повна вища, педагогіка і методика середньої освіти, біологія, вчитель біології, валеології, викладач ВНЗ І-ІІ рівня акредитації

 

 

14р. 11м

 

Методист

 

34.   

Лила

Василь Олександрович

 

 

1956

Вінницький педагогічний інститут, 1977, повна вища, фізика, вчитель фізики

 

37р.0м.

Соціальний педагог

 

 

 


Іркліївський професійний аграрний ліцей

 з радістю відкриває двері перед

енергійною, талановитою молоддю