ДНЗ "ІРКЛІЇВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ

АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ"

Головна  Загальна інформація  Керівний та кадровий склад  Абітурієнтам  Соціально-психологічна служба ліцею Фотогалерея

Наша гордість  Новини з життя ліцею  Методична робота  Досвід роботи педагогічних працівників  Профорієнтаційна робота

Панорама уроків   Виховна та гурткова робота   Учнівська сторінка   Наша бібліотека    Шляхами подвигу і слави наших дідів


 

Жулінська Ніна Василівна - викладач математики, спеціаліст вищої категорії старший викладач

Рік народження – 1959р.

Освіта – вища.

Спеціальність за дипломом - вчитель математики.

Місце роботи – Іркліївський професійний аграрний ліцей.

Посада - викладач математики.

Стаж безпосередньої педагогічної роботи – 29 років.

Форма та результати підвищення кваліфікації протягом останніх 5 років за посвідченням - очна, Черкаський ОІПОПП, курси підвищення кваліфікації викладачів 30 грудня 2009р., посвідчення № 003525.

Зміст досвіду:

Тема досвіду: Методика проведення уроків корекції знань з математики.

Актуальність досвіду.

         Даний педагогічний досвід сприяє розв’язанню  питання: «Як навчати, якими методами викладати необхідний об’єм знань по предмету  так, щоб учень зміг його засвоїти». Що робити, якщо учні не пам’ятають пройденого матеріалу за курс базової середньої школи.

         Щоб реалізувати головну мету навчального процесу на уроці математики: єдність навчання, виховання і розвитку учнів, використовуючи різноманітні форми і методи навчання викладач розробила систему в роботі над проблемою ліквідації прогалин в знаннях учнів. Викладач постійно працює над розв’язанням питань чим можна зацікавити учнів  при викладанні математичних дисциплін, з метою підвищення рівня навчальних досягнень учнів?», «Як організувати роботу учнів на уроці, щоб успішно викладати математику?».

         Використання інтерактивних форм і методів навчання викладачем на уроках сприяє формуванню системи знань, умінь і навичок учнів , які забезпечать майбутньому робітникові можливість самостійного вивчення теоретичних питань , пов’язаних з освоєнням нової техніки і технологій.

Вид досвіду – новаторський.

         Викладач є прихильником використання всього нового в педагогіці та методиці; творчо втілює нові форми та методи навчання, різноманітні типи уроків, елементи інтелектуальних ігор, які дають можливість учням розкриватися, забувати про свої комплекси, страх, невпевненість у своїх силах спонукають їх думати швидко, виражати свої думки стисло, долати труднощі, прагнути перемагати.

Ведуча педагогічна ідея досвіду.

         Використання елементів інтелектуальних ігор на уроках, комп’ютерних технологій, в ході яких відбувається відтворення знань, в результаті взаємодії викладача та учнів, учнів між собою, що має конкретну і прогнозовану мету, створення комфортних умов навчання, за яких учень відчуває свою успішність, свої досягнення, робить продуктивним сам процес навчання.

Технологія досвіду.

         Використання різноманітних форм і методів навчання, продумана організація актуалізації знань учнів , створення проблемних ситуацій, застосування елементів ігор «Інтелектуальний марафон», «Математичне лото», «Ділова гра», «Математичні двобої і лотереї», робота в парах і малих групах, розв’язування задач професійного і практичного спрямування, складання і розв’язування кросвордів, опорних конспектів. Проведення вечорів цікавої математики, олімпіад, випуск стінних газет, написання і захист рефератів «Чи знаєш ти історію математики?».

         Викладач заряджає дітей своєю вірою в успіх спільної праці, своїм оптимізмом шукає нові форми та методи проведення уроку, спонукає дітей до пошуку, до розвитку творчості, ініціативи,  підвищеної активності.

 Результативність впровадження досвіду

Використання зазначених методів навчання спонукає учнів до плідної навчальної діяльності, розширює уявлення учнів про роль математики в житті людини, розвиває активність дітей, пробуджує інтерес до знань, сприяє підвищенню рівня навчальних досягнень учнів.

Учні беруть участь в олімпіадах, тижнях творчості «Математика і моя професія», роботі предметного гуртка.

 

Методичні розробки уроків:

  1. Предмет «Геометрія». Тема уроку: «Перпендикуляр  і похила».
  2. Предмет «Алгебра». Тема уроку: «Додатні і від’ємні числа. Дійсні числа. Правила дій з цілими невід’ємними, від’ємними і дробовими числами».
  3. Предмет «Алгебра». Тема уроку: «Відношення і пропорції. Відсотки».
  4. Предмет «Геометрія». Тема уроку: «Прямокутний трикутник. Теорема Піфагора. Розв’язування прямокутних трикутників».

 

 


Іркліївський професійний аграрний ліцей

 з радістю відкриває двері перед

енергійною, талановитою молоддю